środa, 20 maja 2015

Zabieg na pękające pięty i spody stóp

Witam wszystkich!
Dziś przedstawię wam fajny kosmetyk - Zabieg zmiękczający na pękające pięty i spody stóp. Warto zapoznać się z moja propozycją i opinią, bo kosmetyk ten jest warty poznania.

Nie ma co ukrywać, że o ile dłonie, twarz, brzuch, uda, pośladki pielęgnujemy bardzo mocno o tyle o stopach często zapominamy. W szczególności dotyczy to panów, to oni przecież mają największy problem z brzydkim zapachem stóp, popękanymi piętami. Dlaczego? Przyczyna może być nieodpowiednia higiena, ale także ciężka praca i toporne obuwie, które noszą na codzień. Oczywiście niech panowie nie czują się napiętnowani! Kobiety również mają problem z brzydkim zapachem stóp, pękającą skórą na piętach, zrogowaciałym naskórkiem. 

Bez względu na to czy jesteś kobietą czy mężczyzną dobrze jest wiedzieć jak pielęgnować swoje stopy, by nie mieć problemów ani z ich gładkością ani z zapachem. Oto odpowiedź:

Zmiękczający i łagodzący podrażnienia Hydrosolny zabieg na pękające pięty i spody stóp Bingo Spa



Dlaczego akurat ten zabieg? Bo zawiera wielką moc naturalnych składników dzięki którym regeneruje, odświeżą, zmiękcza, nawilża i dokładnie pielęgnuje skórę na stopach. Skóra na stoach jest zupełnie inaczej zbudowana niż ta w innych miejscach naszego ciała. Może trudno w to uwierzyć, ale skóra na stopach jest bardzo mocno potliwa i gruba. Dodatkowo jest trudna w pielęgnacji, bo przecież stóp "używamy" na codzień i praktycznie cały czas, więc wszelkie zabiegi i kremy nie mają dużo szans na działanie, chyba, że nocą kiedy śpimy.

Preparat, który wam dziś opiszę jest bardzo profesjonalnym zabiegiem stosowanym w wielu gabinetach SPA i odnowy biologicznej. Tyle tylko, że w profesjonalnym salonie zapłacimy za niego krocie, a w sklepie NATURICA dostaniemy go właściwie za grosze, bo tylko ok 30 zł za opakowanie, które długo nam posłuży.

Teraz napiszę trochę o składzie kosmetyku, aby udowodnić wam jak cudowny jest ten zabieg na pękające pięty i spody stóp.

Naturalna sól karnalitowa z Morza Martwego - to jeden ze składników i chyba najcenniejszy. Sól z Morza Martwego to produkt naturalny zawierający ogrom pierwiastków i składników mineralnych, których bardzo brakuje naszemu organizmowi. Zawiera chlorek magnezu, potasu, sodu, wapnia, a także jod. Sól z MM odżywia i regeneruje skórę, oczyszcza jej pory, usuwa obumarły naskórek, bierze udział w metabolizmie komórek skóry. Dzięki jej dobroczynnemu działaniu pękająca skóra na pietach nie będzie już naszym problem przy regularnym jej stosowaniu. 

Ekstrakty z ziół: krwawnik, lawenda, melisa, tymianek, glistnik, kora dębu - dzięki tym naturalnym składnikom skóra staje się gładka, zdrowa, przyjemna w dotyku. Rośliny, których wyciągi znajdują się w tym zabiegu są ziołami bardzo dobrze działającymi na skórę. Dzięki nim goją się mikrourazy i pęknięcia, szybko i bezboleśnie znikają zrogowacenia. Zawartość ziół podnosi wartość tego produktu, dzięki nim staje się bowiem profesjonalnym preparatem gorąco - nawilżającym z jednoczesnym działaniem antyseptycznym o największej skuteczności działania.

Mocznik - jest bardzo ważnym składnikiem, który występuję w każdym kremie do pielęgnacji stóp. Mocznik działa zmiękczająco, odkażająco, przeciwświądowo. Jego właściwości są bardzo często porównywane do działania kwasu hialuronowego. Zmiękcza naskórek i zwiększa przepuszczalność warstwy rogowej, dzięki temu może zachodzić proces złuszczania naskórka i regulowane sa procesy jego rogowacenia. Poza tym mocznik niszczy białkowe struktury międzykomórkowe i ułatwia wiązanie wody przez keratynę. 

Oprócz tych trzech głównych składników zabieg do stóp zawiera siarczan i stearynian magnezu, wodorowęglan sodu, aseptinę. Te substancje dopełniają doskonały skład preparatu i sprawiają, że jest numerem jeden w pielęgnacji stóp.

No dobra, myślę, że nie potrzeba wam więcej dowodów na to, że ten zabieg jest świetnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy mają problem ze stopami. Jednak zamiast czytać i nie dowierzać najlepiej jest wypróbować na własnych stopach. 

No własnie, a jak ów zabieg wykonywać?

Do naczynia zawierającego ok. 5 l ciepłej wody dodać 150 g* preparatu, dokładnie mieszać, aż do momentu rozpuszczenia preparatu. Czyste stopy zanurzyć w tak przygotowanym roztworze, moczyć stopy w solance przez minimum 20 minut. Po zakończonym zabiegu stopy wysuszyć. Czynność powtarzać codziennie przez okres 3 dni.

No cóż lato za pasem, nasze stopy są zmęczone chodzeniem w obuwiu zimowym, warto o nie zadbać, prawda?  Nie ma przecież nic lepszego niż podarowanie sobie czy najbliższym odrobiny relaksu i zdrowia na święta :)

Jeśli się zdecydujecie na zakup napiszcie koniecznie o wrażeniach! Napiszcie co myślicie o tym zmiękczającym i łagodzącym zabiegu podrażnienia Hydrosolnym zabiegu na pękające pięty i spody stóp Bingo Spa :)

środa, 22 kwietnia 2015

Skuteczne metody na piękne, długie włosy

Poznajcie kilka sprawdzonych sposobów, dzięki którym będziecie mogły pochwalić się piękną czupryną. Są one skuteczne, choć wymagają odrobiny zaangażowania. Zaczynamy!

Odpowiednie traktowanie i ochrona


Chcecie mieć piękne włosy? Musicie je więc traktować jak najdroższy sweter z kaszmiru lub jedwabną bieliznę. Co to oznacza? Przede wszystkim włosów nie wolno szarpać, tarmosić, ani trzeć ręcznikiem. Pamiętajcie też o zasadach dotyczących rozczesywania:włosy proste rozczesujemy tylko wtedy, gdy są już suche,włosy kręcone rozczesujemy, gdy są jeszcze mokre i mają nałożoną odżywkę.Polecam też metodę OMO. Polega ona na tym, że najpierw nakładamy na włosy odżywkę, dopiero później je myjemy, najlepiej tylko przy głowie, a później znów nakładamy odżywkę na całe włosy. Taka metoda chroni końce włosów przed przesuszeniem.
Jednak nawet najbardziej delikatne traktowanie nic nie da, jeśli nie będziecie chronić włosów przed zniszczeniami. Dotyczy to przede wszystkim tego, co same im serwujecie, czyli farbowania, rozjaśniania, czy prostowania. Starajcie się wybierać naturalne produkty np. hennę i stosować kosmetyki termoochronne.

Systematyczność i różnorodność


W tej kwestii nie ma zmiłuj – wszelkie odżywki, olejki i inne produkty do pielęgnacji włosów trzeba stosować regularnie. Można to porównać do diety odchudzającej – chociaż po niej na pewno będziemy szczuplejsze, to po powrocie do starych nawyków pojawi się efekt jojo. Konieczna jest, zatem stała zmiana sposobu życia, co w przypadku włosów oznacza systematyczne stosowanie kosmetyków.
A jakie to mają być kosmetyki? To zależy od rodzaju włosów, ale na pewno włosom nie służy skupianie się tylko na jednym produkcie lub metodzie. Starajcie się stosować różne kosmetyki na przykład rosyjskie receptury Babuszki Agafii tak, aby dostarczyć włosom wszystkie niezbędne składniki. Zestaw podstawowy to według mnie odżywka b/s i odżywka ds., a do tego oczywiście szampon oraz olej, maska i stylizator.

Odżywianie od środka 

To ostatnia, ale na pewno niemniej ważna zasada – trzeba dostarczać włosom wszystkich niezbędnych składników wraz z pożywieniem. W diecie powinny się znaleźć przede wszystkim czerwone i żółte warzywa i owoce, drożdże, nabiał, kiełki, orzechy, soczewicę oraz galaretki.

wtorek, 7 kwietnia 2015

Maseczki na twarz Babci Agafii - NOWOŚĆ!

Witajcie!
Dawno nie było nic o pielęgnacji twarzy, a nasza skóra przecież na to zasługuje, bez względu na porę roku! Co robicie żeby nie czuła się zaniedbana? Mówi się, że lato nie sprzyja cerze, bo ostre słońce... a wiosną? Wiosną moim zdaniem jest jeszcze trudniej zadbać o cerę, szczególnie jeśli wygląda jak ta nasza w tym roku. Porywisty wiatr, duże wahania temperatury, gwałtowne spadki ciśnienia - to gorsze niż słońce latem. Przed słońcem można się skryć, a przed taką pogodą w kratkę trudniej się bronić. Ale i na to znajdzie się rada.

Każda z nas ma inny rodzaj cery, a cerę pielęgnuje się zgodnie z jej wymaganiami. Skóra wysuszona będzie wymagała nawilżenia, skóra matowa - odżywienia, a trądzikowa oczyszczenia. Nie wiem jakie zabiegi wy preferujecie Drogie Czytelniczki, ja zdecydowanie stawiam na maseczki. Uważam, że dzięki nim w łatwy i dość szybko sposób można poprawić kondycję naszej skóry.

Macie jakieś ulubione maseczki do twarzy? Jeśli nie, to gwarantuję, że zaraz się to zmieni! ;)
Opowiem wam o trzech bardzo fajnych maskach do twarzy Babci Agafii i uwaga to jest NOWOŚĆ!



Maska dzięgciowa ma działanie głęboko oczyszczające, otwiera pory, kontroluje prace gruczołów łojowych. Dzięki wszystkim tym genialnym składnikom, które zawiera doskonale usuwa podrażnienia i przywraca skórze zdrowy wygląd. 

Moim zdaniem to zasługa:
Dzięgcia brzozowego, który działa antyseptycznie i normalizuje wodno-tłuszczowy bilans skóry
Ekstraktowi z szałwii i miodzikowi ałtajskemu, które fajnie tonizują i poprawiają elastyczność skóry
Sól rapa natomiast otwiera pory i oczyszcza skórę

A moje subiektywne odczucia?
Maska jest gęsta, ma konsystencje pasty, dobrze się rozprowadza i bardzo ładnie pachnie. Już po jednym zabiegu da się zauważyć orzeźwienie i oczyszczenie skóry. Cera zaczyna się delikatnie wygładzać, ale maska jej nie ściąga! Poza tym zauważyłam, że rozjaśniła mi się skóra, a pory delikatnie zwęziły.




Kolejna maseczka, tym razem do cery wrażliwej. Jej zadaniem jest ukojenie zmęczonej skóry. ta maseczka naprawdę mnie uwiodła. czym? Swoim składem chociażby. 

Mamy tutaj:
Daurską lilię i sok z ogórecznika, które działają nawilżająco i tonizująco
Cladonię śnieżną, która zawiera kwas osinowy, to dzięki niemu aktywowane są procesy regeneracji i ochrony skóry przed upływem czasu, czyli krótko mówiąc starzeniem
Rumianek, który jak wiadomo ma działanie bakteriobójcze i przyspiesza gojenie się drobnych ran czy blizn powstałych na skórze

A odczucia moje po wypróbowaniu tej maseczki?
Są jak poezja ;) Tuż po nałożeniu maski na twarzy daje się odczuć różnicę, skóra staje się nawilżona, podrażnienia ukojone. Uczucie świeżości pozostaje na skórze jeszcze długo po zabiegu. Nawet mój mąż zauważył różnicę - co jest naprawdę niezwykłe, bo potrafi przegapić, to że pofarbowałam włosy  ;)
Maseczka spełnia swoja rolę w 100%!




Na początek muszę powiedzieć, że ta maseczka ma bardzo ładne opakowanie ;) ja wiem, że to średnio ważne, ale jestem estetką i akurat ja przywiązuję bardzo dużą wagę do tego aby produkt był w estetycznym opakowaniu :)
A teraz przejdźmy do maski. Maseczka dedykowana jest skórze tłustej i mieszanej. Dzięki nawilżającym składnikom skóra nie straci witalności i nawilżenia. A co sprawia, że jest taka wyjątkowa?

Te cztery składniki:

Błękitna glinka – bardzo mi jej brakuje w kosmetykach; zawiera sole mineralne i mikroelementy
Organiczny ekstrakt z malwy – zawiera witaminy: A, C, B
Otręby owsiane – zawierają witaminy B, PP, E, dzięki którym odżywiają skórę
Woda bławatkowa – to ona tonizuje i nawilża skórę

A jakie są efekty po zastosowaniu?

Skóra oczyszczona, pory ściągnięte, ale bez uczucia dyskomfortu. Cera staje się bardziej matowa, widocznie nawilżona. Błękitna glinka ma działanie przeciwzapalne i tak właśnie działa na skórę ta maska. 

Wiecie dlaczego tak lubię kosmetyki Babuszki Agafii?

Bo są naturalne.
Bo są ekologiczne.
Bo receptury opierają się na radach i mądrościach ludowych na temat mocy ziół i roślin.
Bo do każdego produktu wchodzi przynajmniej 98% składników ziołowych.
Bo są certyfikowane ICEA.

Aha i jeszcze jedno!
Cena jest zachęcająca - poniżej 10 zł :)

piątek, 27 lutego 2015

Skuteczna walka z rozstępami

Niestety, rozstępy to ogromny problem znacznej ilości kobiet na całym świecie. Problem ten na ogół pojawia się w czasie dojrzewania, a także w okresie ciąży. Dodatkowo jest to także problem nadmiernej tkanki tłuszczowej albo też steroidów. Rozstępy powstają przede wszystkim, dlatego, że w naszym organizmie nieprawidłowo pracują fibroblasty, które to odpowiadają za produkcje kolagenu i elastyny. Owe białka odpowiadają za sprężystość oraz elastyczność naszej skóry, ale często zdarza się, że hormony osłabiają ich włókna, a tym samym są w większym stopniu podatne na pękanie. Na pewno warto więc wiedzieć, jak sobie pomóc.
Niezastąpiony koenzym
Okazuje się, że bardzo dobrym działaniem w walce z rozstępami jest zastosowanie
koenzymu Q10. Jest to szczególnie ważny związek, znajdujący się w wielu kosmetykach redukujących rozstępy. Nic w tym zaskakującego, albowiem zwiększa on reakcje biochemiczne, a tym samym sprawia, że nasza skóra jest gładka, nawet pomimo upływu lat. Koenzym ten występuje w każdej ludzkiej komórce, zaś jego zadaniem jest dostarczać jej energii. Dodatkowo związek ten zapewnia ochronę i siłę dla systemu odpornościowego, a także sprawia, że z organizmu zostaje usunięty niepotrzebny tłuszcz. Koenzym q10 ma naprawdę bardzo wiele zalet, lecz podstawową jest ta, że doskonale hamuje rozwój oraz redukuje rozstępy, które powstały.
Głównym zadaniem tego przeciwutleniacza jest utrzymanie jędrności skóry. Warto więc pamiętać, że wraz z upływem lat koenzymu q10 jest w organizmie coraz mniej, a tym samym warto sięgnąć po produkty KFD, które zawierają wspomniany wcześniej związek. Jeśli w naszym organizmie jest zbyt mało koenzymu, skutki zaczynają być widoczne na całym naszym ciele. Staje się ono wiotkie, skóra jest mało elastyczna, pozostaje już tylko niewielki krok do utworzenia się nieestetycznie wyglądających rozstępów. Jednakże nie musimy godzić się na tę sytuację, albowiem składnik ten doskonale możemy uzupełnić korzystając z szeregu specyfików. Wystarczy, więc sięgnąć po preparaty służące nam do pielęgnacji skóry, czy też suplementów diety, które wzbogacone są w koenzym Q10. Ten rodzaj kosmetyków ma doskonałe działanie antycellulitowe, a także przeciwrozstępowe, co sprawia, że nasza skóra znów staje się sprężysta, mocna i po prostu piękna.
Skuteczność działania koenzymu Q10 została potwierdzona z pomocą różnorodnych badań. Obecnie wszystkie znajdujące się w ofercie produkty KFD , mogące przyczynić się do redukcji rozstępów, zawierają w swoim składzie omawiany związek. Warto skusić się na taki zakup wówczas, kiedy chcemy pięknie wyglądać, a także każdego dnia cieszyć się elastyczną i gładką skórą.

niedziela, 1 lutego 2015

Bez farmaceutyków i chemii- medycyna niekonwencjonalna

Jeżeli jesteś osobą, która próbuje żyć jak najbardziej w zgodzie z naturą, która unika używania kosmetyków zawierających środki chemiczne oraz stroni od łykania tabletek i innych lekarstw, termin medycyna alternatywna z pewnością nie jest ci obcy. Medycyna alternatywna jest wynalazkiem cywilizacji Dalekiego Wschodu i opiera się jedynie na tym, co uzyskać można z natury- zioła, olejki eteryczne a także spokój ducha i harmonia ciała z otaczającym nas światem. Medycynę alternatywną nazywa się również medycyną holistyczną, ponieważ głównym założeniem leczenia jest traktowanie ciała człowieka jako całości, nie skupianie się na wyleczeniu dolegliwości jednego organu, lecz dążenie do harmonii i czystości całego ciała i ducha. Popularne polskie przysłowie mówi "lepiej zapobiegać niż leczyć" i taki jest właśnie główny cel leczenia metodami niekonwencjonalnymi.

We współczesnym, zabieganym i pełnym stresu życiu, medycyna alternatywna zyskuje coraz większe uznanie wśród cywilizacji świata zachodniego. Przygaszone światła, cisza i skupienie, które konieczne jest przy terapii, sprzyja nie tylko ciału lecz również pomaga uwolnić umysł od negatywnych myśli. Spopularyzowanie niekonwencjonalnych metod leczenia na zachodzie poskutkowało otworzeniem wielu praktyk, rozpowszechnieniem lekarstw oraz kosmetyków, których skład opiera się na naturalnych, tradycyjnych składnikach, a nawet otworzeniu nowych kierunków studiów, podczas których można zgłębić tajniki medycyny alternatywnej. Istnieje również możliwość odbycia kuracji pod okiem profesjonalistów  w wielu specjalistycznych ośrodkach, zarówno w Europie jak i na Dalekim Wschodzie. Do ośrodków wzbudzających największe zainteresowanie należą wczasy z ajurwedą, jogą oraz tradycyjna medycyna chińska.

 Wczasy z jogą
Joga to najlepsze opcja dla tych, którzy czują potrzebę, by odpocząć od pędu życia
codziennego, zrelaksować się i zapomnieć o problemach. Zestaw ćwiczeń opracowany wieki temu przez hinduskich mędrców pomaga usprawnić ciało i wyciszyć umysł. W zależności od tego na jakim etapie zaawansowania oraz w jakim wieku jest osoba odbywająca kurację z jogą, dopasowany zostaje specjalny program. Na SpaDreams istnieje możliwość zarezerwowania wczasów w hotelach europejskich, np. w Niemczech lub w Hiszpanii, lecz również wczasy z autentyczną jogą w Indiach lub na Sri Lance.

Wczasy z ajurwedą

Ajurweda jest nauką wywodzącą się z systemu medycyny indyjskiej i powstała już w starożytności. W dosłownym tłumaczeniu słowo ajurweda oznacza "wiedzę o życiu". Opiera się na przekonaniu, że źródłem chorób, które dotykają zarówno ciało jak i psychikę człowieka, są zanieczyszczenia gromadzące się w organiźmie. Dlatego też, kuracja ajurwedyjska polega na kompleksowym oczyszczaniu ciała z toksyn oraz wyciszeniu się w celu uzyskania "czystości" umysłu. Do stosowanych metod należą masaże ajurwedyjskie ze specjalnymi olejami, medytacje, polewanie czoła olejem, a także stosowanie diety ajurwedyjskiej. 

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Pielęgnacja dłoni i paznokci to ważna sprawa

Dłonie są naszą wizytówką - zgadzacie się ze mną? Wszak nasze dłonie spełniają wiele ważnych funkcji. Dłoń podajemy podczas przywitania, dłońmi podajemy sobie pokarm do ust. Po tym jak wyglądają nasze dłonie można poznać człowieka. Po dłoniach można także poznać na jakie cierpimy choroby. Pielęgnacja dłoni należy do powystawowych elementów higieny i powinniśmy tego przestrzegać. Jak to robić? Czytajcie dalej bo zdradzam dziś sekrety pięknych dłoni i zadbanych paznokci.

Najczęstszym problemem jaki wiąże się z pielęgnacją dłoni jest ich nadmierna suchość. Skóra dłoni jest przecież wciąż narażona na działanie niekorzystnych czynników zewnętrznych:

* częste mycie rąk
* detergenty
* chłód
* wilgoć

Te wszystkie czynniki sprawiają, że skóra matowieje i wysusza się. Pierwsze objawy wysuszonej skóry dłoni to szorstkość, nadmierne łuszczenie się, zaczerwienienie, widoczne szczeliny i pęknięcia na skórze. gdy skóra dłoni jest sucha i szorstka często odczuwamy silny dyskomfort. Nie chcemy zbyt często myć dłoni, boimy się używać mydła, czy nawet unikamy dotykania dłoni. Niestety nasze subiektywne odczucia takie jak: bolesność, świąd, kłucie, matowienie, a nawet pierzchnięcie czy mrowienie nie znikną same. Musimy sobie pomóc, ale jak?

Najpierw musimy sobie zdać sprawę z tego co sprzyja powstawaniu suchej skóry na dłoniach.

Rzecz oczywista to czynniki zewnętrzne, o których wspominałam wyżej - niska wilgotność, niska temperatura powietrza, działanie detergentów. Jednak to nie wszystko. Bardzo często przyczyną suchości są także genetyczne zaburzenia czynności naskórka oraz choroby - zaburzenia wydzielania łoju i potu, rybia łuska, atopowe zapalenie skóry, cukrzyca, niedoczynność tarczycy. Mniej poważna przyczyną są błędy w pielęgnacji skóry - zbyt gorące kąpiele, stosowanie silnie odtłuszczających mydeł.

Bez względu na to co jest przyczyną wysuszenia dłoni pamiętajmy o tym, że suche dłonie zawsze idą w parze z brzydkimi łamliwymi paznokciami. O ile dosyć łatwo jest poradzić sobie z suchą skóra na dłoniach o tyle nie tak prosto pójdzie nam z regeneracją płytki paznokcia. Jednak nie martwcie się! ja znam sposoby proste i tanie!

Do pielęgnacji dłoni powinniśmy używać przede wszystkim naturalnych specyfików o właściwościach ochronno - nawilżających. Dlaczego stawiam na naturalność? Bo uważam, że w życiu codziennym już i tak mamy wystarczająco dużo styczności z konserwantami, środkami poprawiającymi kolor, smak, wygląd produktów żywnościowych, że nie musimy się dodatkowo faszerować nimi w walce o piękne dłonie i zadbane paznokcie. Poza tym proste rozwiązania są najlepsze! wcale nie musimy wydawać 100 zł na kremy, wystarczy naprawdę kilka złotych. Zaraz wam to udowodnię.

W pielęgnacji dłoni i paznokci warto zwrócić uwagę na zioła: aloes, lipa, prawoślaz, kozieradka, podbiał, rącznik pospolity. Te rośliny w łatwy i prosty sposób poprawią kondycję naszej skóry.

Na szczególną uwagę wśród wymienionych zasługuje ten ostatni - rącznik pospolity. Rącznik pospolity to roślina, z której nasion robi się olejek rycynowy, ale nie będziemy teraz walczyć z zatwardzeniem ;)

Olejek rycynowy to jeden z tańszych specyfików, które doskonale dbają o dłonie i paznokcie. Zawiera w swoim składzie bardzo dużo cennych olejków, które nawilżają, natłuszczają i regenerują skórę na dłoniach i skórki wokół paznokci. A jak działa na same paznokcie? Paznokcie pielęgnowane olejkiem rycynowym szybko odzyskują blask, stają się twarde, nie rozdwajają się i nie powstają na nich szpecące białe plamki.

Jak wykorzystać najlepiej właściwości olejku rycynowego? Na przykład tak :)

Maseczka na dłonie i paznokcie:

Olejek rycynowy - 2-3 łyżki
2 czubate łyżki kwiatów czarnego bzu
1 łyżka kwiatów nagietka

Wszystkie składniki dokładnie mieszamy, lekko podgrzewamy, smarujemy dłonie i paznokcie, a następnie owijamy w folię, ręcznik i oddajemy się na odpoczynek. Po godzinie można zdjąć ręcznik, dłonie będą nawilżone, a paznokcie odzyskają blask. 

Innym olejkiem, który mogę polecić do pielęgnacji dłoni i paznokci jest olejek arganowy. 


Olejek arganowy to prawdziwe bogactwo witamin i składników mineralnych, a także olejów. W składzie kosmetyku znajdziemy:

* nienasycone kwasy tłuszczowe
* polifenole,
* tokoferole (formy witaminy E),
* fitosterole,
* skwalen
* alkohole triterpenowe

Olejek arganowy chroni strukturę skóry, ma działanie wzmacniające, regenerujące, działa przeciwzapalnie, łagodząco, nawilża, odżywia, uzupełnia niedobory witamin i innych substancji.

Jak więc widzicie olejek arganowy to także dobry i niedrogi sposób na piękne paznokcie i dłonie. na koniec podam wam fajny przepis jak można go wykorzystać do pielęgnacji:

50 g parafiny stałej
7 g parafiny ciekłej
5 g olejku arganowego
5 g oliwy z oliwek
witamina E w kapsułce
3 krople olejku cytrynowego

Parafinę stałą roztapiamy w łaźni wodnej, dodajemy pozostałe składniki. Maskę przelewamy do miski i zanurzamy kilkakrotnie w niej dłonie. Maska powinna być dobrze ciepła, a parafina powinna zastygać na dłoniach. Dłonie owijamy na 20 minut w ręcznik i czekamy na efekt! :)
Po takim zabiegu nie zapomnijmy o nałożeniu kremu, natomiast przed zabiegiem dobrze jest zrobić delikatny peeling na dłoniach.

piątek, 19 grudnia 2014

Skuteczny sposób na podkrążone oczy i sińce, worki pod oczami - opinia

Witam!
Dziś zapraszam do lektury wszystkich, którzy są ciekawi jak można sobie poradzić podkrążonymi oczami wpadającymi  w siniaki i coraz większe wory pod oczami. Dawno już nie było nic o pielęgnacji oczu, prawda? A oczy przecież są zwierciadłem duszy, są bardzo ważnym zmysłem, który doceniamy dopiero wtedy gdy nam go zabraknie. Ja sama zdałam sobie z tego sprawę dopiero niedawno gdy zachorowałam po raz pierwszy na zapalenie spojówek. Aaaaa! Nawet nie pytajcie jak było! Każdy kto przez to przechodził zrozumie moją reakcję.

Ale, ale... dzisiejszy post nie będzie wcale o zapaleniu spojówek, więc tematu nie rozwinę.
Dziś porozmawiamy o czymś zupełnie innym. Drodzy Czytelnicy... powiedzcie mi jak dbacie o swoje oczy i czy w ogóle dbacie?

Hmm, pytanie to właściwie powinnam chyba zadać tylko paniom, bo założę się, że większość mężczyzn nie używa kremu do twarzy, że już o kremach pod oczy nie wspomnę ;)
Celowo nie mówię wszyscy, bo wierzę, że znajdą się tacy, którzy o swój wygląd i o swoje oczy dbają. Wszystkich tych panów, proszę o wybaczenie jeśli poczuli się urażeni, nie miałam tego w zamyśle.

Ale wracając do tematu, jak dbacie o swoje oczy? Gdyby zadać to pytanie np. w sądzie ulicznej, to jestem wręcz pewna, że większość osób odpowiedziałoby:

* myję codziennie swoje oczy wodą
* unikam długiego siedzenia przed komputerem
* do pracy przy kompie zakładam okulary
* latem chodzę w okularach przeciwsłonecznych

Ale czy to wszystko? To się nazywa higiena narządu wzroku? W ten właśnie sposób dbacie o swoje oczy? Jeśli na te wszystkie pytania odpowiedzieliście sobie TAK, to już wam współczuję, bo to oznacza, że lada moment będziecie mieć zmarszczki i cienie pod oczami, no chyba że już je macie!



Sama higiena czy unikanie sytuacji w których oczy się męczą nie wystarczy. Oby uniknąć cieni i zmarszczek pod oczami, musimy używać odpowiednich kosmetyków. Jakich? Takich które działają, każdy ma za pewne swoje ulubione, sprawdzone firmy... Ja uwielbiam Bingo Spa, ale tym razem nie będzie o Bingo, bo w tej kwestii, jeśli chodzi o pielęgnację oczu jest ktoś lepszy. Oto THE BEST kosmetyk na podkrążone oczy, cienie i zmarszczki.

TA DAAAM!


Eliksir pod oczy z kolagenem, algami, wyciągiem z ogórecznika, witaminą E i nie tylko...
Jest świetny! Naprawdę nie przesadzę jeśli powiem, że to numer jeden na liście kosmetyków do pielęgnacji oczu. Czym mnie ujął?

Po pierwsze - to produkt Polski, a więc jak się okazuje, nie tylko francuskie firmy mają coś do powiedzenia w kosmetyce, nie tylko żabojady robią coś dobrze! ;)

Po drugie - eliksir ten ma bardzo bogaty skład, a najbardziej cieszy mnie to, że jest w nim kolagen! :)

A Kolagen:
* bardzo głęboko nawilża skórę
* spowalnia procesy starzenia się
* regeneruje struktury tkanki
* likwiduje zmarszczki

Dlaczego tam się podniecam tym kolagenem? Spróbujcie prześledzić skład kosmetyków i to nie tylko pod oczy, a zobaczycie, że znajduje się w niewielu, a w tych w których go znajdziecie są śladowe jego ilości, a tutaj jest go sporo - tyle ile potrzeba!

Poza kolagenem w eliksirze mamy spore ilości witaminy E, która jak wiadomo jest witaminą młodości, jej niedobór powoduje szybsze starzenie się skóry i powstawanie głębokich bruzd, których później trudno się pozbyć.

Algi - kolejny składnik, który zachwyca. Uwielbiane przez naszych skośnookich przyjaciół, którzy długo zachowują młodość i piękny wygląd.

Olej z ogórecznika - ważny! Dlaczego? Bo zawiera niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe - to dzięki nim nasza skóra nie starzeje się tak szybko jak każe jej czas...

No dobra, mogłabym tak wymieniać o opisywać po kolei składniki tego kremu, ale myślę, że najważniejsze już wymieniłam, a was i tak najbardziej zainteresuje moja opinia po zastosowaniu tego kremu - eliksiru na podkrążone oczy.

Oto ona - moja opinia o eliksirze pod oczy:

O składzie eliksiru już pisałam, teraz szczegóły używania. Krem jest bardzo lekki, delikatny, doskonale się wchłania. Fajne jest w nim to, że nie pozostawia smug pod oczami i nie klei się. Nie wiem jak dla was, dla mnie to bardzo ważne, by kosmetyk nawilżał nie zostawiając po sobie śladów, szczególnie, że to kosmetyk do oczu. 
Przyznam, że lubię się malować i nie oszczędzam kosmetyków i miałam trochę obawy jak eliksir będzie współgrał z kredką do oczu, cieniami i tuszem - otóż rewelacyjnie! Fliud pod oczy bardzo ładnie się rozprowadzał, kredka trzymała się cały dzień, to samo z tuszem. Elikir pomaga więc w tuszowaniu niedoskonałości i dyskretnie sam je eliminuje, bo już po miesiącu stosowania zauważyłam, że zmarszczki znacznie się spłyciły cienie pod oczami właściwie zniknęły.

Bardzo fajnie używa się tego eliksiru tuż po porannej toalecie. Gdy jesteś jeszcze zaspana i nakładasz pod oczy schłodzony eliksir - świetnie budzi i orzeźwia! Poza tym nie uczulił mnie nawet podczas stosowania w czasie zapalenia spojówek! Wręcz łagodził obrzęk i nawilżał śluzówkę! No i sińce pod oczami. To jest moja pięta achillesowa. Z racji coraz większej liczby obowiązków i jeszcze małych dzieci - regularnie zarywam noce. Przed tym eliksirem rano wyglądałam jak rasowe zombie prosto z horroru. Blada skóra i sińce pod oczami sięgające brody. Okłady, masaże inne kremy nie pomagały - a teraz wraz z miesięcznym smarowaniem się tym kremem problem zniknął. Mogę spać 4 godziny, mogę spać 6 godzin z przerwami, mogę 3/4 nocy czuwać nad chorym dzieckiem - rano wstaję - i jest ok. Wzrok mętny i upiorny - ale cieni i worów pod oczami nie zobaczysz :)

Czy w takim razie ten eliksir ma jakieś wady? Może cena, niektórych odstraszać, mnie na początku też przestraszyła ( w końcu to prawie 150 zeta za buteleczkę), jednak dałam szanse temu kosmetykowi i nie żałuje, dziś uważam nawet, że cena to kolejny atut!

Po trzecie - cena. Myślicie pewnie, że oszalałam? Przecież eliksir kosztuje 147 zł!!! Fakt, jednorazowo to dość spory wydatek jak na krem pod oczy, ale gdyby tak przeliczyć całość.... ja używam tego eliksiru już 3 miesiące i zużyłam dopiero może troszkę więcej niż połowę, a smaruję się nim dzień w dzień - rano i wieczorem. Jest bardzo wydajny! dzięki temu, że ma pompkę, jest sterylny i można wycisnąć go niewiele na palec - chociaż ja tam go nie oszczędzam, bo jest po prostu dobry. Teraz podzielcie sobie 147 zł na 4 miechy... a nawet myślę, że pięć bo jeszcze z miesiąc mi posłuży  czy 36 zł na miesiąc to dużo, jak na taki super kosmetyk z naturalnym kolagenem??? NIE ŻARTUJCIE NAWET! 

A wy jakie macie swoje typy? Czy jest coś co przebije mój eliksir na podkrążone oczy?

środa, 3 grudnia 2014

Darmowa wysyłka - jeszcze jeden dzień dla wszystkich :)

No cóż - wstyd się przyznać, ale wczoraj zaliczyliśmy wpadkę
I to w dniu na który z niecierpliwością czekali nie tylko sprzedawcy - ale klienci przede wszystkim
Wynajmujemy oprogramowanie, serwery, pomoc techniczną i cała resztę od platformy Redcart.




 
I wczoraj - mimo dobrego przygotowania i stawania na wysokości zadania - ich serwery nie wytrzymały wzmożonego ruchu.

Nasza strona też na tym ucierpiała. Zarówno rano jak i popołudniu zaliczyliśmy ponad godzinne wpadki - gdzie poruszanie się po sklepie i składanie zamówień graniczyło z cudem i wymagało wykazania się anielską wręcz cierpliwością
Ostatecznie może pośrednio - ale jednak - za całą sytuację ponosimy odpowiedzialność. Dlatego zdecydowaliśmy się na przedłużenie dnia darmowej dostawy na wczorajszych zasadach jeden dzień dłużej.

Nasi klienci i subskrybenci - mają specjalną promocję - i bez kosztów dostawy mogą zamawiać do Mikołajek.
Jeśli jesteś naszym klientem, a nie masz specjalnego kodu - napisz do nas. Na pewno Ci go udostępnimy :)
A pozostałym osobom proponuję zapisać się na jeden z naszych kursów czy newsletterów. Wtedy też żadna promocja czy okazja im nie umknie :)

środa, 26 listopada 2014

Jak pozbyć się łupieżu - Top 3 sposobów na łupież

Witam wszystkich!
Dziś będzie o łupieżu - Top 3 najlepszych sposobów na walkę z łupieżem. Zapraszam do lektury wszystkich, nawet tych, których ten problem nie dotyczy. Dlaczego? Bo to, że dzisiaj nie masz łupieżu wcale nie oznacza, że jutro nie będziesz go mieć! Łupież bowiem lubi się pojawiać z dnia na dzień. Szkoda tylko, że tak szybko nie znika!

Słów kilka o łupieżu


Łupież to uporczywe schorzenie owłosionej skóry głowy. Jest często spotykany zarówno wśród kobiet jak i mężczyzn. Łupież objawia się nadmiernym łuszczeniem skóry głowy - białe płatki złuszczonego naskórka widoczne są zarówno na włosach jak i na ubraniu. Na nic długie szczotkowania i próby "wytrząsania" łupieżu z włosów. Choćbyś "pogowała" cały dzień on i tak samoistnie nie zniknie. No własnie i w tym tkwi jego upierdliwość! Łupież SAM NIGDY NIE ZNIKA! Jeśli nie zlikwidujesz dziada :) to będziesz go mieć! Dlatego warto znać sposoby na łupież, ale o tym za chwilę.

Przyczyny łupieżu są różne. Najczęściej jednak przyczyną łupieżu jest nadmierny rozwój drobnoustrojów (grzybów jednokomórkowych) żyjących na naszej skórze. Osoby z łupieżem mają przetłuszczającą się skórę głowy, co służy rozwojowi łupieżu. Jednak nie jest to reguła, bo łupież może się pojawić równie dobrze u osób ze skórą suchą, nazywany jest wtedy łupieżem suchym.

Łupież tłusty charakteryzuje się dużymi  łuskami o zielonożółtej barwie, które są tak przesiąknięte tłuszczem, że przylegają do skóry głowy.

Łupież suchy natomiast to drobne białe łuski wielkości łepka od szpilki.

Zarówno łupież suchy jak i łupież tłusty jest irytujący, bo szczególnie widoczny jest na ciemnych włosach i ciemnych ubraniach.

Pierwszy łupież pojawia się już między 5 a 10 rokiem życia niezależnie od płci. W okresie dojrzewania czyli między 10 a 20 rokiem życia jest najbardziej upierdliwy i najtrudniejszy do zlikwidowania. W wieku młodzieńczym powstawanie łupieżu dodatkowo potęgują zmiany hormonalne, dlatego jeśli jesteś nastolatkiem z łupieżem, nie przejmuj się! Przechodzisz właśnie taki etap i już! Zmiany w twoim organizmie postępują tak szybko, że trudno za nimi nadążyć ;)

Kilka ciekawostek o łupieżu

Łupież rzadko występuje u rasy czarnej.
U dzieci najczęściej występuje łupież suchy.
U nastolatków normą jest występowanie łupieżu tłustego.
W niektórych kręgach krąży dowcip o łupieżu, gdy spadnie pierwszy suchy, drobny śnieg: "To nie śnieg, to anioły mają łupież".

A teraz obiecana "topka" :)

TOP 3 sposobów na łupież

1. Szampon z biosiarką - łupież, łuszczyca, egzemy, ŁZS - 200 ml Balneokosmetyki



Ten szampon doskonale oczyszcza skórę głowy i włosy, nawet jeśli na co dzień używamy dużo lakieru - nie jest dla niego problemem usunięcie splątanych lakierem kosmyków. Już po pierwszym użyciu tego szamponu skóra przestaje swędzieć - jak to często bywa przy łupieżu, znikają czerwone plamy, znikają białe płaty wysuszonej skóry. Mimo tego, że szampon doskonale oczyszcza, to włosy nie staja się po jego użyciu szare i matowe! To bardzo duży plus. Nie wiem czy używałyście kiedyś Nizoralu? Nizoral, owszem jest dobry, likwiduje łupież ale już po pierwszym użyciu włosy staja się ciężkie, szorstkie, nie dają się rozczesać, jak dla mnie to nie do przyjęcia. Po tym biosiarczkowym szamponie nie mamy takich problemów, mogę śmiało wam powiedzieć, że nawet nie przydają się żadne odżywki, bo szampon tak doskonale pieści włosy, że nie trzeba się już niczym wspomagać. Pewnie się zastanawiacie skąd taka dokładna wiedza o tym szamponie? Otóż niedawno miałam okazję go wypróbować, bo zmieniłam farbę do włosów, a po nowej dostałam uczulenia i łupieżu. Dlatego polecam z czystym sercem! Warto zainwestować w ten szampon, bo jest naprawdę świetny! na koniec jeszcze powiem wam, że swoją uzdrawiająca moc ten szampon czerpie z minerałów takich jak: sód, wapń, magnez, potas, chlor, brom, jod. Poza tym szampon ten zawiera: sole organiczne o działaniu przeciwgrzybiczym, borowinę o działaniu przeciwzapalnym, korę białej wierzby, która doskonale złuszcza zrogowaciały naskórek oraz mydlnicę lekarską, która łagodzi i koi podrażnienia.




O tym, że drożdże bardzo dobrze wpływają na kondycję naszych włosów wiedziały już nasze babki. To one przecież wymyśliły maseczki z drożdży oraz wsuwały drożdże by poprawić swoje fryzury. No cóż trzeba sobie było jakoś radzić w czasach,w których żyły. Kiedyś nie było tak łatwo o kosmetyki do pielęgnacji włosów, skóry czy paznokci. Podziękujmy więc naszym babkom i prababkom, bo dzięki nim producenci wiedzą z czego robić doskonałe kosmetyki. Moim numerem dwa w pielęgnacji włosów z łupieżem jest maska do włosów, która zawiera właśnie drożdże. Możemy sobie kupić kostkę drożdży i zrobić z nich maseczkę albo zainwestować w tą maskę, która zawiera (oprócz drożdży): biotynę, witaminy z grupy B, kwas pantotenowy, cynk, fosfor, magnez, żelazo, potas, selen, chrom. Te wszystkie składniki sprawiają, że włosy przestają się tak przetłuszczać, skóra głowy nie łuszczy się, a staje się nawilżona, odżywiona, pełna energii. O tej masce możecie przeczytać więcej pozytywnych opinii osób, które ja stosowały TUTAJ. Zachęcam do lektury!




I na koniec prawdziwy rodzynek! Szampon dziegciowy :)
Ten szampon dopiero powoli jest odkrywany, że tak powiem. Nie jest jeszcze zbyt popularny, ale wróżę mu naprawdę wielką karierę. Poczekajcie chwilę, a jeszcze wspomnicie moje słowa! :)
Szampon dziegciowy doskonale radzi sobie z grzybami, które wywołują łupież, oczyszcza skórę i włosy i przywraca im naturalną równowagę. Zawiera dziegieć brzozowy, który poprawia ukrwienie skóry, zapobiega łojotokom, regeneruje zarówno skórę jak i włosy. Poza tym w tym szamponie znajdziemy także klimbazol, który jest niezastąpiony w leczeniu egzemy, łuszczycy. No cóż tu więcej mówić - jeśli ten szampon radzi sobie z łuszczycą, to co dopiero z łupieżem! :)


niedziela, 5 października 2014

Jak zadbać o włosy - Kuracja do włosów słabych i po farbowaniu

Witam wszystkich!


Dlaczego akurat ten kosmetyk wybrałam? Bo uważam, że po letnim słońcu twoim włosom przyda się odżywienie i regeneracja. Poza tym przed nami zima, która ponoć ma być sroga, a co dla naszych włosów oznacza sroga zima? Czapki, kaptury, suszenie suszarką – by szybciej schły… generalnie nic miłego nie czeka włosów zimą. Wszystkie zabiegi na włosy mocno je obciążają i sprawiają, że stają się łamliwe, a po każdym czesaniu zbieramy garści kosmyków ze szczotki.

Co takiego ma w sobie ta KURACJA? 

Ekstrakt z 12 ziół, które cudownie pieszczą włosy i nie pozwalają im pozostać w złej kondycji nawet gdy zima sroga i zła ;)

Oto jakie zioła znajdziemy w tym kosmetyku, wraz z krótką informacją o ich właściwościach:

Bluszcz pospolity
Bluszcz był ceniony już w średniowieczu. Dzis uprawiany w doniczkach jest ozdobą mieszkań, a jakie właściwości ma bluszcz? Na pewno lecznicze i na pewno kosmetyczne. Reguluje zaburzenia miesiączkowania, pomaga zlikwidować cellulit i jest cennym składnikiem płukanek do włosów. Wiele źródeł podaje , że dodatek bluszczu do szamponu przyciemnia włosy, ja powiem więcej… ekstrakt z bluszczu w kosmetyku sprawi, że łatwiej będą wnikały w głąb włosa lecznicze składniki preparatu. Dodatkowo bluszcz rozpuszcza tłuszcze i działa zmiękczająco.

Arnika górska
Arnika górska ma ogromne zastosowanie w lecznictwie. Polecana jeszcze szczególnie na uszkodzenia skóry, trudno gojące się rany, stłuczenia, oparzenia, opuchlizny. Arnika zawiera flawonoidy, laktony seskwiterpenowe, trójterpeny, olejek eteryczny, irydoid, fenolokwasy wolne i związane, aminy, fitosterole. To całe bogactwo składników sprawia, że jest chętnie wykorzystywana także w kosmetyce. Dodatek arniki w kosmetykach sprawia, że maja one lepsze działanie. Dodatkowo arnika ma właściwości antyseptyczne.

Rozmaryn
Rozmaryn to nie tylko ceniona przyprawa, zioło o niesamowitym zapachu. Rozmaryn to cenny surowiec leczniczy i kosmetyczny. Jak działa na włosy? 
Ściągająco,  antyseptycznie,  odżywczo,  przeciwbakteryjnie, przeciwgrzybiczo. Rozmaryn pobudza wzrost włosów, zmniejsza ich wypadanie i sprawia, że się tak nie przetłuszczają. Istnieją także dowody naukowe na temat tego, że rozmaryn działa wspomagająco w leczeniu łysienia plackowatego.

Szałwia
Szałwia nadaje włosom blask oraz zdrowy i piękny wygląd. Wiecie dlaczego szałwia jest tak uwielbiana przez wszystkie włosomaniaczki? Szałwia wspomaga prostowanie włosów. Dlatego jeśli masz kręcone włosy, a chcesz mieć proste, zrób sobie płukankę do włosów i zapomnij o prostownicy, która je niszczy i przesusza.

Sosna zwyczajna
Wiedziałaś, że szyszki sosny mają w sobie substancje ratujące mózg przed zniszczeniem? NO! To już wiesz ;) A wyciąg z sosny zapobiega wypadaniu włosów na tle łojotokowym. Dlatego tak popularne były kiedyś zarówno płyny jak i szampony sosnowe. Dziś troszkę o sośnie zapomniano, chociaż wciąż znajduje się w składzie tych lepszych kosmetyków. 

Cytryna
Cytryna to wielofunkcyjna roślina. Niezastąpiona w katarze, przeziębieniu, leczeniu żylaków, wspomaga układ immunologiczny, nadaje smak potrawom, dodaje aromatu herbatkom. Sok z cytryny jest częstym składnikiem do domowej roboty maseczek zarówno na twarz jak i na włosy. Cytryna opóźnia siwienie włosów, wspomaga ich wzrost, działa wzmacniająco. Pamiętajmy tylko o jednym – cytryna rozjaśnia włosy, więc jeśli robimy płukankę do włosów, to lepiej żeby to była płukanka do włosów jasnych! ;)

Nagietek lekarski
Nagietek to niepozorna roślina, ale za to bardzo cenna w przemyśle kosmetycznym. Jego działanie na włosy: nawilżające, nabłyszczające, bakteriobójcze, grzybobójcze. Nagietek ogranicza przetłuszczanie się włosów, regeneruje zarówno cebulki jak i całe włosy. 

Rumianek
Rumianek w połączeniu z cytryną to chyba najstarsza rozjaśniająca płukanka na świecie. Już nasze matki i babki w ten właśnie sposób rozjaśniały włosy – kiedyś przecież nie było farb i szamponów koloryzujących. Dodatkowo rumianek działa na włosy wzmacniająco, regenerująco, witaminizująco. Dzięki rumiankowi mamy pewność, że nasz fryzura przetrwa cały dzień ;)

Pokrzywa
Pokrzywa wraz ze skrzypem to najlepsze połączenie na wypadające włosy. Te właściwości  pokrzywy wykorzystywane są od wieków. Dziś można kupić pokrzywę w postaci tabletek, herbatki, suszonych ziół. Ja polecam jednak pokrzywę wraz z tą kuracją do włosów, bo w otoczeniu tych 11 pozostałych roślin i ziół leczniczych jej działanie jest wzmożone! :)

Łopian
Łopian osłabia uszkodzoną strukturę włosa, wzmacnia cebulki, stymuluje porost, działa nawilżająco na włosy. Łopian ze względu na swoje doskonałe lecznicze właściwości często stosowany jest w kosmetyce i dodawany do szamponów i płukanek do włosów zniszczonych. Łopian działa także przeciwłupieżowo.

Rukiew wodna i Rukiew większa
Wiecie, że rukiew została niedawno okrzyknięta hitem zdrowotnym i kosmetycznym? A wszystko dzięki ogromnemu bogactwu witamin i minerałów. Zawiera m.in.: beta-karoten, witaminy C i E, ma właściwości regenerujące, mineralizujące, nawilża i dodaje blasku włosom. 

Reasumując, kuracja do włosów BingoSpa:

- wzmacnia cebulki włosów,
- zapobiega wypadaniu włosów, działa ochronnie, głęboko oczyszcza skórę głowy,
- działa przeciwtrądzikowo i przeciwłupieżowo,
- reguluje nawilżenie,
- reguluje wydzielanie sebum,
- likwiduje podrażnienia skóry,
- neutralizuje wolne rodniki,
- poprawia ukrwienie skóry głowy,
- chroni naturalny odcień włosów.

No i jak wam się podoba perspektywa podreperowania kondycji swoich włosów? :)

czwartek, 25 września 2014

A Ty co kupiłaś swojemu mężczyźnie na Dzień Chłopaka?

30 września jest Dzień Chłopaka , masz już jakiś drobiazg dla swojej drugiej połówki? Jeśli nie wiesz jak można podziękować swojemu facetowi za to, że jest… podpowiadamy!

Mówi się, że przez żołądek do serca i to jest przenajświętsza prawda! Mężczyźni są łasuchami! Jedni większymi, inni mniejszymi, ale są… zresztą któż by się nie ucieszył z romantycznej kolacji, która została przygotowana specjalnie dla niego?! A jeśli do ulubionej potrawy dodamy szczyptę lubczyku… to na kolacji się nie skończy! ;)

Lubczyk to jeden z najbardziej znanych afrodyzjaków, nie dość, że rzuca miłosne czary to jeszcze dodatkowo wpływa na libido i daje większą przyjemność partnerom podczas łóżkowych igraszek. Lubczyk jest ziołem niezwykle aromatycznym, nadaje potrawom niesamowity aromat i smak. Dlatego warto dodawać go do zup, sosów albo choćby do ozdoby potraw.

Po romantycznej kolacji człowiek się rozleniwia więc może warto oddać się w ręce sprawnej masażystki? Jak myślisz czy twój mężczyzna odmówiłby gorącej kąpieli z masażem? Myślę, że żaden nie śmiał by odmówić. A jak kąpiel to koniecznie w wannie pełnej piany, przy blasku świec, gdy w powietrzu unosi się aromatyczna woń olejków. Pozwól swojemu mężczyźnie poczuć się jak w najlepszym gabinecie odnowy. Niech sobie odpocznie po ciężkim dniu pracy i poczuje, że jest ważny.


Drogie panie na tą specjalną okazję polecamy wam bardzo fajny i niedrogi zestaw kosmetyków dla mężczyzn.

Zestaw upominkowy borowinowy Bingo Spa 3 produkty


W skład zestawu wchodzą:
Borowinowy żel pod prysznic
Borowinowa kąpiel Forte
Mydło borowinowe z miłorzębem

Cały zestaw jest bardzo fajnie zapakowany, gotowy do wręczenia. 
Te trzy produkty będą wspaniałym prezentem dla każdego pana. Wszystkie kosmetyki zostały tak dobrane, by miały działanie lecznicze, uspokajające, relaksujące. 
Kąpiele borowinowe od wielu lat są zalecane osobom cierpiącym na różne choroby: reumatoidalne, choroby stawów, skóry, kości. Wiele osób płaci grube pieniądze, za turnusy rehabilitacyjne czy zabiegi sanatoryjne właśnie z użyciem takich borowinowych soli. Skąd taki zachwyt borowiną? Co to w ogóle jest?

Borowina

Borowina to rodzaj torfu. Nazywana jest czarnym złotem, bo jest skutecznym lekiem i naturalnym kosmetykiem. Powstaje w wyniku rozkładania się roślinności bagiennej.

W skład borowiny wchodzą: 
-kwasy huminowe,
-bituminy,
-białka, żywice,
-mikro i makroelementy 
-sole
-krzemionka

Składniki te mają działanie bakteriobójcze, ściągające, przeciwzapalne. Borowina rozgrzewa, podkręca metabolizm, wyciąga ze skóry i głębszych warstw substancje szkodliwe. Tak więc kąpiel w borowinie pozytywne wpływa na nasz organizm, oczyszcza go, tonizuje i relaksuje. Warto pokreślić, że kąpiel borowinowa doskonale pielęgnuje naszą skórę.
Tak, to prawda, że dzisiejsi mężczyźni coraz bardziej są świadomi swojego ciała, dbają o nie i przykładają większą wagę do swojego wyglądu niż kiedyś. Jednak wciąż istnieje grupa mężczyzn, którzy uważają, że prawdziwy facet nie używa kremów i kosmetyków innych niż te do golenia. Dla takich właśnie panów taki zestaw przyda się najbardziej! Dzięki kąpieli borowinowej skóra odzyska blask, stanie się gładsza, bardziej elastyczna. 
My kobiety mamy swoje odżywki, balsamy, kremy - każdy na inną część ciała, niech nasi mężczyźni mają swoją kąpiel borowinową dzięki, której ich ciało zyska blasku, jędrności niemal tak niesamowitej jak nasze po użyciu tych wszystkich kosmetyków pielęgnacyjnych.
Na koniec napiszę wam jeszcze słów kilka o miłorzębie, gdyż miłorząb wchodzi w skład mydełka borowinowego.

Jak miłorząb działa na skórę?
-zmniejsza napięcie ścianek naczyń krwionośnych
-zapobiega pękaniu naczyń
-ujędrnia i wygładza skórę
-poprawia krążenie krwi
-zapobiega starzeniu się skóry
- nieocenione jest jego działanie lecznicze w przypadku atopowego zapalenia skóry 

Jak więc widzicie, moje drogie panie, taki zestaw kosmetyków przydałby się każdemu panu. Dzięki niemu wasz umęczony ciężką pracą partner będzie mógł się odprężyć i szybko odzyskać siły na wieczorne igraszki. A na tym chyba nie tylko nasi chłopcy zyskają... ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...