środa, 1 stycznia 2014

Jak ujędrnić i podnieść biust - poznaj 6 sprawdzonych sposobów

Każda z nas wie, że biust to atrybut kobiety. Wszelkie możliwe media przyzwyczaiły nas do tego poglądu, a spojrzenia mężczyzn tym bardziej utwierdzają w przekonaniu o prawdziwości tej tezy.
Każda z nas jednakże zdaje sobie sprawę, że bycie właścicielką jędrnego i podniesionego biustu strawą łatwą wcale nie jest.
To co wydaje się naturalne i oczywiste w wieku -nastu lat, już takie nie jest gdy tych lat nam przybyło i zbliżamy się do trzydziestki, czterdziestki.
Szczególnie gdy już jesteśmy mamami i zdecydowałyśmy się na karmienie piersią. Ten stosunkowo krótki epizod plus działająca na nas grawitacja często sprawia, że piersi stają się obwisłe - brak im jędrności i młodzieńczego uroku. A na forach młodych matek podczas rozmów często pojawia się porównanie piersi po okresie laktacji do obwisłych uszu jamnika. Co ani seksowne, ani miłe nie jest - jednakże często dosadnie obrazuje stan faktyczny. Cóż więc można zrobić?? Otóż jest kilka prostych trików, które znacząco poprawią kondycję i wygląd naszego biustu.

1. Dobry stanik. Czy wiesz że tylko 5% z nas nosi stanik faktycznie dobrany do jej biustu. A
tylko odpowiednio dopasowany stanik potrafi zmienić kształt biustu i poprawić wygląd całej Twojej sylwetki. Taki dopasowany do Twojego ciała stanik zapewni Ci natychmiastowy efekt - Twój biust już po założeniu stanika będzie wyglądał na podniesiony. Dodatkowo taki stanik może faktycznie doprowadzić po pewnym czasie do trwałego uniesienia się piersi.
Czym się kierować wybierając biustonosz bliski ideałowi??
  • Po pierwsze dokładnie zmierz się. Weź centymetr krawiecki, a następnie zmierz się pod biustem. Pamiętaj że centymetr powinien być napięty i ciasno przylegać do ciała. Wynik zapisz na kartce
  • Po drugie - zmierz się w najszerszym miejscu w biuście. Tym razem centymetr powinien być znacznie luźniejszy, a wynik oczywiście zapisz na kartce
  • Po trzecie: wynik z pomiaru drugiego odejmij od wyniku z pomiaru pierwszego. Czyli większą liczbę dotyczącą Twojego biustu od mniejszej pokazującej Twoje wymiary pod biustem. Rożnica jaka Ci wyjdzie to nic innego jak rozmiar miseczki biustonosza jaki powinnaś nosić. Dokładnie
    • Miseczkę A - jeśli wynik różnicy to 10 -11 cm
    • Miseczkę B - jeśli wynik mieści się w przedziale 12 - 14 cm
    • Miseczkę C - wynik 14 - 16 cm
    • Miseczkę D - wynik 16 - 18 cm i tak dalej
  • Po czwarte: kupując nowy stanik pamiętaj o przymierzeniu go. Zapnij go na najluźniejszą haftkę, następnie pochyl się do przodu i "przesuń piersi spod pachy, tak aby swobodnie układały się w miseczkach. Na samym końcu pamiętaj o dopasowaniu ramiączek.
  • Po piąte: A teraz przejrzyj się uważnie w lustrze. Jeśli to twój idealny stanik, to powinien miseczką całkowicie obejmować Twoja pierś. Co równie ważne sprawdź czy nad miseczką, czy też pod miseczką nie tworzą się wybrzuszenia, a także czy zapięcie stanika nie przesuwa się i nie podjeżdża w górę pleców. Jeśli wszystko jest ok - możesz śmiało kupować stanik
2. Stosuj naprzemienne prysznice. Pewnie słyszałaś, że ten sposób jest skuteczny w walce z cellulitem - i masz rację. Jednak naprzemienne prysznice można również z powodzeniem stosować w celu uniesienia biustu. Dzięki nim zmusisz swoją skórę do bardziej wytężonej pracy - a co za tym idzie poprawisz jej jędrność. Poprawienie ukrwienia osiągniesz również masując piersi szorstką rękawicą.  

3. Ćwicz w odpowiedni sposób. Ćwicząc możesz podnieść swój biust poprzez wypracowanie swoistego biustonoszu z mięśni, który zapewni trwałe uniesienie biustu i utrzymanie go w prawidłowej pozycji. Pamiętaj jednak - że aby ćwiczenia zadziałały musisz mieć także odpowiedni stanik. Jakie ćwiczenia podniosą Twój biust? Siłowe, wzmacniające mięśnie klatki piersiowej i pleców. Do ich wykonania potrzebujesz jedynie hantli - które z powodzeniem możesz zastąpić małymi buteleczkami po wodzie mineralnej wypełnionymi wodą. Takich ćwiczeń znajdziesz bardzo dużo w każdym serwisie poświęconemu uprawianiu sportów czy też na Youtube.

4. Chodź wyprostowana. Wiele z nas zapomina że prawidłowa sylwetka ciała wpływa na wygląd naszego biustu. Garbiąc się - w długim okresie czasu - sprawiamy że nasza klatka piersiowa się zapada. Te niekorzystne zmiany odbijają się także na naszym biuście.

5. Wykup karnet na basen. Pływanie szczególnie żabką bardzo dobrze odbija się na naszym biuście. Po pierwsze chłodna woda zmusza nasze ciało do wytężonej pracy i pobudza nasz krwiobieg - a to prowadzi do jędrniejszej skóry. Po drugie podczas żabki intensywnie ćwiczymy nasz stanik z mięśni, który wpływa na widoczne podniesienie piersi

6. Masuj biust i stosuj odpowiednie kosmetyki do biustu. I co ważne zacznij ich używać już od 20 - 25 roku życia. Składniki aktywne zawarte w kremie do biustu nie tylko go nawilżą i ujędrnią ale napną i ściągną Twoją skórę - co doprowadzi do uniesienia piersi. Pamiętaj jednak - że widoczne efekty stosowania kremów zauważysz wtedy gdy będziesz je stosowała regularnie. A podczas nakładania kremu zafundujesz swoim piersiom masaż kolistymi ruchami.

Artykuł znajduje się także na Przepis na kobietę.pl

8 komentarzy:

  1. ech ja największy problem mam z tym że się okropnie garbię ,muszę nad tym popracować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam w sumie się nie garbie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Według przymiarki jestem na granicy B i C ale noszę małe C bo z B cycki mi wypływają:-D Ale nie wiedziałam, że preparaty do ujędrnienia biustu trzeba stosować tak wcześnie. A co jeżeli lubię czasami chodzić bez stanika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami można :) Jak ze wszystkim najważniejsze jest zachowanie umiaru i dobrego samopoczucia. Więc jeśli lubisz od czasu do czasu - to ok. Jeśli dodatkowo wzmacniasz mięśnie i skórę na przykład podanymi tutaj sposobami

      Usuń
  4. Trudno kupić odpowiedni biustonosz. Dla mnie to makabra. Przymierzam czasem kilkanaście a i tak wracam z niczym. Szkoda że nie ma u mnie brafiterki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...